Koszyk
jest pusty

Zakupy w naszym sklepie internetowym



Jak szukać poszczególnych artykułów w sklepie?

Skorzystaj z opcji nawigacji znajdującej się w lewej części strony. Opiera się ona na zasadzie tak zwanego "filtrowania". Wybierz na przykład kategorię teleskopy, a następnie stopniowo filtruj wyniki wyszukiwania na podstawie rozmaitych kryteriów, na przykład konstrukcji, marki czy kategorii cenowej. Więcej informacji na temat nawigacji po stronie i wyszukiwania znajdziesz w punkcie:  Jak odbywa się filtrowanie i wyszukiwanie?
Wskazówka: możesz wpisać w naszym polu wyszukiwania bezpośrednio znany ci numer produktu, a już po chwili zostaną wyświetlone informacje na jego temat.

Powrót do listy pytań

 

Jak odbywa się proces składania i realizacji zamówienia oraz na co powinienem przy tym zwrócić uwagę?

Zamówienie

Wybrałeś produkty, które Cię zainteresowały i chciałbyś je zamówić. Jeśli masz w związku z nimi jakieś pytania, nasi doświadczenie pracownicy z chęcią udzielą na nie odpowiedzi: Kontakt.

Telefoniczne przyjęcie zamówienia jest wprawdzie możliwe, prościej jednak składać zamówienie w tradycyjny sposób, bezpośrednio w sklepie. Będziesz wówczas mieć gwarancję tego, że wszystkie niezbędne dane zostały określone poprawnie.
Wskazówka: zawsze prosimy podawać przy składaniu zamówienia swój adres mailowy (o ile się go posiada). W przeciwnym razie nie będziemy mogli realizować usługi wsparcia technicznego drogą mailową.

Do chwili wysłania zamówienia możesz skorygować wszelkie podawane dane. Dopiero kiedy Twoje dane zostaną potwierdzone na ostatniej stronie procesu składania zamówienia, zamówienie zostanie do nas wysłane.

Potwierdzenie

Automatycznie otrzymasz drogą mailową informację potwierdzającą złożone zamówienie oraz Twoje dane osobowe. Znajdziesz w niej dokładne informacje na temat realizacji zamówienia, płatności i dostawy.


Suma rachunku składa się z następujących elementów
Suma artykułów w koszyku
+ koszty wysyłki
= suma ogółem

Nie naliczamy żadnych ukrytych kosztów ani innego typu opłat. Przeciwnie: w razie zapłaty z góry za zamówienie możesz otrzymać rabat w wysokości 2% od kwoty rachunku!

Dostawa

Twoje zamówienie zostanie przesłane odpowiednio zabezpieczone i opakowane przez naszego niezawodnego partnera logistycznego. Wysyłki paczek za granicę również realizowane są przez naszych usługodawców logistycznych.

Do wysyłanych produktów dołączone są wszystkie ważne dokumenty, na przykład instrukcje obsługi oraz – rzecz jasna – faktura z wymienioną wartością podatku VAT, a także inne konieczne dokumenty dodatkowe, np. dokumentacja celna itp.

Wskazówka dla zamówień teleskopów:
Ze względu na dużą wagę urządzeń często wysyłane są one w dwóch paczkach. Nie należy obawiać się o złożone zamówienie, jeśli paczki te nie trafią do Ciebie w tym samym czasie. W celu zredukowania kosztów wysyłki zawsze staramy się też pakować wszystkie pozostałe artykuły, wchodzącego w skład zamówienia, do tych samych paczek. Przy rozpakowywaniu należy sprawdzić dokładnie zawartość opakowań. Małe filtry potrafią „schować się“  gdzieś pomiędzy zabezpieczeniami i łatwo je przeoczyć.

Powrót do listy pytań 

 

Gdzie znajdę mój rachunek?

Z reguły Twój rachunek znajdować się będzie w czerwonej kopercie wysyłkowej umieszczonej na paczce. Jeśli wbrew oczekiwaniom nie znajdziesz go tam, prosimy o kontakt. Chętnie prześlemy jego kopię drogą mailową.

W razie adresu wysyłki odbiegającego od adresu, na który należy przesłać fakturę, otrzymasz fakturę oddzielną przesyłką, drogą pocztową.

Powrót do listy pytań

 

Jak mogę zrealizować bon towarowy?

Możesz użyć kodu bonu towarowego, kiedy włożysz już do koszyka wszystkie artykuły Twojego zamówienia. W tym celu naciśnij w koszyku na zakupy na odpowiedni link „Chcesz zrealizować bon towarowy albo kod promocyjny? Kliknij tutaj!“ Następnie wprowadź tam kod.

Powrót do listy pytań

 

Co oznacza gwarancja najlepszej ceny?

Gwarancja najlepszej ceny to specjalna funkcja naszego sklepu. Dla Ciebie oznacza ona mniej więcej tyle: widziałeś jakiś z naszych artykułów gdzieś u konkurencji po korzystniejszej cenie? Poinformuj nas o tym! Udzielamy gwarancji najlepszej ceny na większość produktów. Zapłacisz niższą cenę, a także będziesz mieć możliwość korzystania z naszych usług serwisowych i doradczych. Na stronach internetowych poświęconych szczegółom produktu znajdziesz link: "uwzględnij gwarancję najlepszej ceny". Wypełnij w całości znajdujący się tam formularz i prześlij go do nas. W ciągu 24 godzin otrzymasz odpowiedź z informacją, czy możemy zaoferować niższą cenę.

Powrót do listy pytań

 

12.12.2017
Waluta
Serwis
Porady
Kontakt
Gifts