Mikroskopy dla dydaktyki
Mikroskopy są cennymi narzędziami w dydaktyce i umożliwiają uczniom poznawanie mikroświata oraz obserwowanie szczegółów struktury obiektów. Wybór odpowiedniego mikroskopu zależy od rodzaju badanych próbek i celów nauczania. Mikroskopy stereo dobrze sprawdzają się w przypadku obserwacji większych próbek przy niskim powiększeniu, podczas gdy mikroskopy ze światłem padającym wykorzystywane są w przypadku obserwacji próbek przy wyższym powiększeniu. Ważne jest, aby rozpatrywać mikroskopy z właściwym powiększeniem, z wysokiej jakości obiektywami i okularami, z regulowanym oświetleniem i ergonomiczną konstrukcją. Dzięki regularnej trosce o nie i konserwacji, mikroskopy będą działały optymalnie i długo. Przy odpowiednim doborze i dbałości, mikroskopy mogą skutecznie wspierać proces nauczania i otwierać przed uczniami fascynujący świat mikroskopii.
Oto najważniejsze obszary, w których mikroskopia wykorzystywana jest w dydaktyce: przedszkole, szkoła podstawowa, szkoła średnia (klasy średnie i wyższe), kształcenie techniczne, uniwersytet.
![Motic Glowa stereo Głowica SFC-11C, binokular](/Produktbilder/normal/48016_1/Motic-Glowa-stereo-Glowica-SFC-11C-binokular.jpg)
Motic
Glowa stereo Głowica SFC-11C, binokular
$ 314,00
![Motic Stereozoom Kopf SMZ-160-TH, 0.75x-4.5x](/Produktbilder/normal/77804_1/Motic-Stereozoom-Kopf-SMZ-160-TH-0-75x-4-5x.jpg)
Motic
Stereozoom Kopf SMZ-160-TH, 0.75x-4.5x
$ 740,00
![Motic Stereozoom Kopf SMZ-160-BH, 0.75x-4.5x](/Produktbilder/normal/77803_1/Motic-Stereozoom-Kopf-SMZ-160-BH-0-75x-4-5x.jpg)